nörda musik som vanligt dåra! ;p

tja, tja ;)
ja här sitter jag och typ nördar musik som vanligt med Ingela x)
nejmen, så ska det vara. Hahaha! :P
ja idag så har man inte gjort så väldigt mycket bara tagit det chill lixom xd
mormor kom ju upp hit till Sthlm i Torsdags och åkte hem idag. Haha kunde ju fan heller inte åka med och lämna henne vid tåget, eftersom att jag inte ens kan lämna hemmet eftersom att jag och Ingela var ute och jogga igår, och så typ efter halva vägen så fick man ju såklart skavsår, och det var ju såklart inte bara på ena hälen utan var ju tvungen att få skavsår på båda hälarna, så känns ju kul att inte ens kunna gå ut :/ men aja sånt är livet.. xd
men var väl allt jag hade och berätta ska fortsätta och nörda musik nu och ha det allmänt tråkigt men lilla Ingela, väldigt vad sociala vi är med varandra, båda sitter lixom vid en egen data, hahahaha :D
lika fina som alltid! ;D

// Linsey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0