Tråååååååååk ;/

Wää här sitter jag och tråkar för mig själv typ lite forever alone som vanligt dåra ;p
Ingela och Katarina har ju fan redan däckat för ungefär en timma sedan, när vi log och kolla på en film... Ja mycket kul de (not) haha ;p
Ja, dagen har väl varit normal vi tre, aa asså jag, Ingela och Katarina åkte in till Handen, för att Ingela skulle kolla på en ny jacka hah xD men hon hitta en till slut ;D juste var fan 3 killar på stadium som glodde sjukt mycket på oss haha xD ja Katarina såg ju inte bara lite efterbliven ut i en blå och fin mössa HAHA höll på att garva ihjäl mig x)) aja, och efter stadium drog vi till donken och tog en glass, sedan begav vi oss hem :D
Ja, typ så har dagen varit dåra xd

hejdåååå ;)


haha, så jävla kattig bild på oss tre asså ;p

// Linsey :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0