LOVAR..på gud mannen.. HAHA!

Heeeeeej!:D
Först och främst vill vi bara säga tack för att ni kommenterar våran blogg och får gärna forsätta det :)
vi vet dock att vi varit dåliga på att uppdatera.. :/ men vi ska bättra oss! LOVAR!
men vi kan ju ta en liten update om våran vecka, den har varit rätt soft faktiskt och gått snabbat:)
Jag Ingela har hunnit med att slingat håret och sedan hjälpt Linsey med att tona hennes hår svart + att hon hjälpte mig med att tona mitt oxå på samma gång, blev oxå svart;)
Dagen idag har väl sätt ut som att vi vakna vid tio och skulle sitta på en buss kvart över elva..stress på hög nivå för båda skulle duscha, sminka sig, fixa håret och massa annat..!
men vi hann till bussen och mötte upp Filippa och sedan in till stan för att möta upp MIna.
efter vi hade gått i lite affärer och så..drog vi till Kungshallen och käka lunch/tidig middag.
var kvar i stan en liten stund efter och köpta nagellack, mascara, pinsett och så..
sen var de att bege sig till handen och köpa kaffe och in i lite affärer, sen drog vi hem..sweet!
hahah ja efter de vart de att invåga nya pinsetten ;D MOAHHA!
fett happy..  btw;) om vi går ner några kilo nu så blir de piercing i naveln till höstern/vintern eftersom de inte hinner läka om man tar de nu.. så får man ju inte bada och så i sommar;(
aja nu sitter vi här och har käkat lite mat och godis xd
så vila magarna nu och sen BANTA! ;)
//Ingela & Linsey :)
hahah ja lite chill nu på kvällen då..(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0