sjuk än.. ;o

hello helloo! ;)
ganska chill de var igår ändå mötte upp katarina och jocke i sköndal, för katta skulle kolla sommarjobb sen satt vi typ och snacka och så..
men idag vakna jag av att jag var tvungen att snyta mig xC haha.. men aaa är skit snorig och halsen ska vi inte snacka om.. aboo säger jag bara ;O
har väl inte gjort så mycket idag bara hämtat på dagis och så :)
men imorn ska jag nog till skolan för måste tillbaka till sköndal om kattas sommarjobb för de var strul och så.
och sen kl 3 möte, önska mig lycka till!
btw.. fan vad skönt med lite värme nu snart sommar hoppas jag :DD
// ingela
hahah bild på katta och mig när vi hade klättring i skolan men aa skit fint håret varå.. aa..mmm...a xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0