SOOOOOVA :)

Ja, nu har jag och min beeeeebis kollat klart på BB och hade tänkt att göra ett sista blogginlägg innan vi går och lägger oss. Fan ska ju upp halv 7 eller 7 imorgon wää :/ nejmen, rätt skönt ändå börjar ju kvart över nio imorgon så rätt chill ändå. :)
Nejmen nu ska Ingela få ta och göra en fiskbensfläta eller vad det nu kallas på mig, hon är ju rätt trött men tvingar henne att vara vaken mohahha. Haha jag vet jag är jätte snäll..eller inte. Har fan inga planer för imorgon, kanske möta Ingela eller något och vara ute, men får se om jag pallar. Men aja det var allt jag ville för i kväll, ska snart ta och lägga mig. Skönt ju.
Ja utan smink och allt haha :p
//Linsey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0